domingo, 10 de julio de 2011

EL LABERINT D´EN JOSEP

El laberint es troba molt a prop de Besalú, en un poblet que es diu Argelaguer.
 No sabria descriure-ho però, si hi ha una paraula que pot definir bastant ben el que se sent quan entres en el Laberint d´en Josep és "surrealisme".
El meu marit i jo ho varem descobrir per casualitat fa uns anys (encara no teníem fills) i ens va agradar molt. Per aquella època era com una atracció gran per a nens feta de fusta. Amb el temps he llegit per Internet que el Sr. Josep Garrell (constructor) va haver de demolir part de la construcció per donar pas a una carretera. No es va rendir i va tornar a posar-se a la feina. Aquesta vegada la va construir gegantesca i de manera que els adults també poguéssim gaudir de la "edificació" (encara que en alguns trams amb dificultats). Desafortunadament el Sr. Garrell va morir, encara que ha deixat el seu llegat i se li recorda en molts racons d'aquest entramat de branques.
Vam recórrer 140 quilòmetres per veure el laberint i solament vam poder recórrer el que jo crec ha de ser una quarta part, ja que és enorme. Als meus fills i al meu marit els va desconcertar una mica i no es trobaven massa còmodes però jo ho vaig trobar molt interessant (sempre he estat una mica rara), em va encantar i per descomptat no descarto tornar i continuar amb l'aventura .
 



















No hay comentarios:

Publicar un comentario